ליברמן פער פיו ועורר סערה: "שחרר אותנו; עבר זמנך"

איתי גדסי 4 Comment on ליברמן פער פיו ועורר סערה: "שחרר אותנו; עבר זמנך"

המסית התורן: יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן עורר סערה בעקבות התבטאויות מסיתות כנגד תלמידי המכינות הדתיות | שר החינוך הרב רפי פרץ: "שחרר אותנו, עבר זמנך. אלו פרפורי הגסיסה של הקריירה שלך"

אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יושב ראש מפלגת "ישראל ביתנו" חבר הכנסת אביגדור ליברמן ששם לו למטרה בחודשים האחרונים להסית כנגד כל דבר שמריח יהדות, פער פיו היום כנגד תלמידי המכינות הדתיות. "המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית מתפתחות לכיוון מיליציות", פער פיו ו"הוכיח" זאת ממפגש שקיים: "שאלתי חניכים במכינות למי הם כפופים למפקד או לרב ולקח להם הרבה זמן להשיב. חלק גדול אמרו למפקד אבל חלק אמרו לרב".

ליברמן המשיך להסית: "היעד שלנו הוא להפוך את ישראל שוב לנורמלית, ולא להפיל את נתניהו. לגבי סמוטריץ', בין זבולון המר לסמוטריץ' אין שום דבר משותף. זו השתלטות של קבוצה קנאית שמשתלטת על הציונות הדתית".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, אמר בתגובה לדברי ליברמן: "לא היה מפעל חינוכי שתרם לצבא ולמדינה כמו המכינות הקדם צבאיות. כמי שהקים את אחת מספינות הדגל בעצמונה, וגידל אלפי נערים לתרומה והתנדבות עבור המדינה, אני אומר לליברמן: שחרר אותנו, עבר זמנך. אלו פרפורי הגסיסה של הקריירה שלך, בזמן שהחברה הישראלית זקוקה לאחדות וריפוי הקרעים אתה רק מלבה אש ומעמיק את הקיטוב".

ח"כ אופיר סופר (האיחוד הלאומי) אמר: "איווט, מתי בחייך ראית דם חללים ופצועים שאתה מעז לייצר כאלה כותרות שפלות? זעקתו של רועי קליין הי"ד מהדהדת בעצמה למשמע כותרות כאלו. תתבייש".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אדם יחיד.
    בתקופה כה קצרה.
    מייצרת את האיש האנטישמי והשפל ביותר בתולדות האנושות.
    איכס. באמת מגעיל אותי לראות את פרצופו הטמא והעלוב אפילו בטעות.
    נא אל תראו אותו (לפחות בתמונה גדולה).

  2. 3

    איווט ידידי, הפעם הגזמת! עברת את כל הגבולות! הקדיח והסריח תבשילך!

  3. 2

    ברור שיגידו לרב אלא מה חשבת שהם כמוך!

  4. 1

    תכלס צודק הוא יותר מידי מברבר תמוח
    ליברמן תחזור לרוסיה יקבלו אותך יפה שם
    בתקווה